Pages

Thursday, January 31, 2013

Jutarnje prelistavanje


Nešto od jutros mislim...
Znate one emisije na TV-u gde listaju dnevnu štampu i tako nas informišu o novostima? E, to mi je dalo ideju.
Ja imam običaj da na poslu odvojim malo vremena da nešto pregrizem i iščitam vesti preko mobilnog sa nekih online novina. Jutros sam počela da obraćam pažnju na to ŠTA čitam...i šta da vam kažem? Neke su mi stvari postale jasnije...kao na primer-zašto mi jutra nisu vedra, zašto imam manjak motivacije za rad, gde otiče energija i bla bla. Nije da tražim izgovore, stvarno. Ako ne verujete, sami se uverite. Ovo je zbir naslova sa naslovne strane online izdanja Blica (preskakala sam sportske vesti, jer nisu bitne, a meni koja sport ne pratim nisu ni potpuno razumljive :)
Zavalite se, opustite se i prepustite vožnji...zamislite još i onaj šuškavi zvuk okretanja stranica novina...polećemo!!!

  • Bogati se vođa niških narkodilera:kupio 20 lokala i državne firme, glavni je ugostitelj u gradu ova vest je udarna, onako, za dobro jutro! Za pročitati uz kaficu, recimo u Nišu u nekom od Gazdinih lokala. Što da ne? Kao istraživačko čitateljstvo (kad već nije novinarstvo)
  • Nikolić mora da kaže ko mu je poklonio"Audi A6" (ko ne zna kako auto izgleda neka prvo googluje...jedva čekam četrnaesti nastavak u kom će se možda otkriti da iza famoznog poklona stoji neko kog mi znamo...možda neko iz nekog od naslova...živa nisam)
  • Veliki povratak Blekberija:dva nova modela sa novim operativnim sistemom (Eeeee, ovo je zapravo lepa vest...oduvek simpatišem Blekberi, mada sa daljine...a o Alicia Keys da ne govorim..dakle, ovo baš like)
  • Dačić na skeneru razgaćene voditeljke: "Baš takav treba da vodi Srbiju" Odakle da počnem? ili da odustanem? (Za one koji nekim srećnim proviđenjem ne znaju ko je gospodin Ivica Dačić, ukratko-premijer Srbije...dadada, PREMIJER Srbije u epizodi "razgaćeni intervju")
  • Vatrogasci spasli sedmogodišnje dete i tri žene iz zapaljenog stana na Vračaru ( na pola zalogaja zahvalih proviđenju što su nekog spasili, inače bi vest bila...baš udarna)
  • Preminula majka Miroslava Miškovića  WTF??? Kako bih izgurala dan bez tog saznanja? A vi? (za one srećnike blagoslovene neznanjem o ovom gospodinu-nadam se da nikada nećete imati prilike da za njega opet čujete)
  • Krivična prijava protiv žene koja je burgijom ubila muža Eeeee, ovo je već hard core 3.deo. Prvo je išla vest da je čovek nađen mrtav, pa juče da ga je žena i zašto ga je ubila, a danas da je pokrenuta krivična prijava protiv nje (čuj, krivična prijava...za ubistvo? ko bi se tome nadao)...Pitam se u koliko će još delova da razvlače ovu nesreću i to po mojim jutrima.
  • Pljačkaš se potukao sa prodavcem, pa se rasplakao iskreno, ovde sam posustala sa snagom da pročitam članak
  • Starica sa smrskanom glavom pronađena posle 5 dana ovo ne bih čitala ni da sam puna snage. Plašim se samo da će me sutra sačekati neki nastavak ove priče...ili nešto u stgilu "šta se događalo 5 dana pre pronalaženja"...
Plašim se sutrašnjeg izdanja...A primetila bih i da se kultura nije našla na naslovnici...ne, te vesti nisam preskočila, one su u posebnom odeljku-samo za one baš baš zainteresovane (kojih je, izgleda mi, sve manje).
Na kraju prelistavanja, rekla bih da ćete se složiti sa mnom da ovo nekako MORA da utiče na moju radnu etiku, potencijale i nivo postignuća :)
 
Sve u svemu ZBOGOM PAMETI!!!
 

13 comments:

  1. Zato ja volim www.radiosarajevo.ba, puno kulture, malo drame. Mada i to izbjegavam u posljednje vrijeme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ja bih sve izbegavala da je moguće...a baš mi odgovara ovaj jutarnji obred čitanja vesti, kao u toku sam a uz to prekratim vreme...Ali, vidiš šta se servira...ludilo!

      Delete
  2. Драго ми је што си ме нашла и што сам те нашла у блогосфери, увек ми недостаје оваквих блогова за читање, у мору искључиво козметичких или модних. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, i meni je drago :) I ja sam od pre par godina nvovopečena supruga i sve mi je užasno slatko u tvojim blogovima. Modu baš i ne pratim, ali blogove poput tvog tražim u moru drugih :) Biće ovo početak jednog divnog blogo-prijateljstva ;)

      Delete
  3. Ali da. Imam samo Blic na telefonu i jedino što IKADA čitam jeste ZABAVA i KULTURA. Nikada, ali nikada ne idem dalje od toga, pa zato i same vesti na televiziji preskačem tik do prognoze. A šta kažeš na to da kupuješ tipa Moj Stan ili Bravacasa? :* Jutra bi ti bila mnogo lepša. ;)

    ReplyDelete
  4. hehe, pa ne mogu baš u sred kancelarije da raširim novine..ipak, iako je državna služba i sve to :D
    Otkrila sam ekstra sjajan časopis "Vodič"...jako jako jako kvalitetan i inteligentan...toplo preporucujem. ali na poslu samo mobilni da se može prikriti ;)Da, osustajem od čitanja vesti do daljnjeg...bacam se na blogove ma kako nezgodno bilo preko mobilnog :)

    ReplyDelete
  5. Imas ti pravo, zato ja ne citam novine, a ne gledam niti televiziju vec 6 godina..i znas sta? Najbolja odluka u zivotu, uopce se ne zamaram nebitnim ljudima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja najmudrija odluka otkrovenje put...kagod ga nazvali...jeste to da se ne dajem nebitnim ljudima,da ne troshim svoj mojo na njih. U to ime-ziveli ;-)
      PS tv-a se nisam oslobodila ali filtriram,sve vise filtriram...kroz sitna sita :-)

      Delete
  6. Novine nisu daleko od istine, ali ipak biraju onu "istinu" koja im donosi tiraž. A pošto je naš narod decenijama odgajan na Pinku i tabloidnoj štampi, nije ni za očekivati da će u novinama dominirati kritički tekstovi, analize, istraživačko novinarstvo i sl, već crna hronika, estrada, kome se videle gaće, a kome je virila bradavica, ko se nije načešljao, a ko se zalizao... Ko bi još čitao nešto o ekonomiji, istoriji, kulturi, neku beletristiku ili nedobog poeziju!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam....ta me istina i pljusne u lice kao šamar....jer shvatim gde smo :/

      Delete
  7. @Mišu, tako mi je drago da sam te ponovo pronašla! Pročitala sam ovaj post još zimus, i baš mi je ostao u sećanju, jer sam detektovala kod sebe ista osećanja i reakcije na srpsku (i balkansku uopšte) štampu. Izbrisala sam odmah aplikacije dnevnih novina i počela da čitam isključivo par blogova. Ali nikako nisam mogla da se setim kako sam te isprva pronašla, i sad vidim da je bilo preko Ive. :) Danas sam isčitala unazad sve tvoje postove i nadam se da nisi odustala od bloga, pošto vidim da je poslednji bio baš davno okačen. Evo ja se radujem da pročitam sve što ćeš i u budućnosti napisati. Veliki pozdrav! Ksenija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ksenija,drago mi je da si me ponovo nashla i da ti se blog dopada. Ne nisam odustala samo sam lenja ali i odvucena nekim raznim prijatnim i neprijatnim vakodnevnim stvarima. Ali imam u planu neku gonilu postova...samo treba zadnjicu umiriti i zadrzati na jednom mestu i sloziti misli. Nadamse da ces m uskoro citati ponovo :*

      Delete
    2. Draga Ksenija,drago mi je da si me ponovo nashla i da ti se blog dopada. Ne nisam odustala samo sam lenja ali i odvucena nekim raznim prijatnim i neprijatnim vakodnevnim stvarima. Ali imam u planu neku gonilu postova...samo treba zadnjicu umiriti i zadrzati na jednom mestu i sloziti misli. Nadamse da ces m uskoro citati ponovo :*

      Delete

 
Copyright 2012 Dnevnici malenog miša. Powered by Blogger